Blog

Kristína Nemcová

No vitaj! Som rada, že si tu. A ešte radšej, že si chceš čo-to prečítať z môjho náhľadu na copywriting či marketing ako taký. Keď je večer, všetko stíchne a počuť len chrapot môjho francúzskeho buldočka, zakutrem sa do deky a začínam s chuťou písať. Presne tak vznikli aj tieto blogy. Dúfam, že si ich čítanie užiješ minimálne tak ako ja ich tvorbu.

 

Zobrazujem 4 článkov

Nahradí AI copywriterov? 4 výhody a nevýhody využívania umelej inteligencie pri tvorbe textu

Hovorí o nej celý svet, celý svet ju používa takmer na denno-dennej báze. Umelá inteligencia zamiešala karty v rôznych odvetviach, no my sa dnes bližšie pozrieme na to reklamné. Iste ste aj vy postrehli množstvo vyjadrení od (ne)kompetentných, ktorí tvrdia, že pozícia kreatívcov …

Zvýšte čítanosť vašich článkov: 8 tipov, ako napísať dobrý titulok

Titulok je kľúčovým prvkom akéhokoľvek obsahu, či už ide o článok, blogový príspevok, alebo sociálny mediálny príspevok. Kvalitný titulok dokáže prilákať pozornosť čitateľov a motivovať ich k prečítaniu obsahu. Pútavé titulky môžu rozhodnúť o osude vášho článku. Existuje …

Copywriting vs. Brandwriting: Aký je medzi nimi rozdiel?

V dnešnej digitálnej dobe, kde na nás na každom rohu číha záplava informácií, je dôležitejšie budovať a udržiavať silnú značku ako kedykoľvek predtým. Správne komunikovať s cieľovou skupinou je kľúčom k úspechu pre každého podnikateľa. A presne preto si dnes vysvetlíme pojmy …

Čo je to copywriting a prečo je potrebné, aby bol dobrý? 

Vidieť a počuť ho na každom rohu, no napriek tomu si väčšina nie je istá tým, čo sa za významom copywritingu ako takého skrýva. Ak ste fanúšikom vágnych viet, na svoje si tu veru neprídete.   Skloňovanie slova copywriting či copywriter nie je v našich končinách ničím …